Vänner

Fan, hade något mycket bra att skriva om men det försvann. Totalt borta. Nåja, filmen. Filmen var suverän; Män som hatar kvinnor. Jag var mycket skeptiskt innan men följde motvilligt med. Och vilken överraskning jag fick, den var toppen. Riktigt obehaglig men fängslande, bra skådisar, se se se! Om ni vill, är sugna och kan. Efter det tog vi en kort fika vid Svampen på ett gammalt fik vi alltid satt på för några år sedan, nostalgi och ångest. Tiden går förbannat fort va? Oerhört kul att träffa gamla vänner igen, oftast blir det avbokningar hit och dit och tomt snack om utgångar. Men hur ofta samlas man då egentligen? Jag tror alla får skärpa sig lite, kan man inte pussla ihop livet nu vet jag inte hur man ska lyckas med det i framtiden.. Mycket mysig kväll, tack flickor! Nu ska jag, nattugglan kolla på en film till och sen sussa. Imorgon blir det träning och mer skissande! Sleep tight..

Kommentarer
Postat av: coalan

Tack själv fina lina!

Idag får vi se hur mycket alkohol jag får dricka och sen bestämma en dag att slira lite på :)

Kram!

2009-03-19 @ 08:57:51
Postat av: Lina

Haha ja! Och jag tycker det är svinbra att du verkligen kör, grymt. Jag skulle aldrig ALDRIG orka.. Meddela mig senare om vinmängden ;)

2009-03-19 @ 11:41:48
Postat av: jenn

åh juste! det skulle du ju bestämma igår Clarissnärtan! betyder att jag snart får veta och för rapporten vidare.



Lina, jag kan meddela att min vinmängd är obestämmd och lär förbli obestämmd!



Ses snart och tack själv för en trevlig kväll :)

2009-03-20 @ 08:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback