Virka, Glamour och P3

Satan vilken kramp jag har, att virka är väl inte det roligaste en Lina kan göra en måndagkväll? Eller jag vet inte, måhända att det blir ett fantastiskt resultat men särskilt fab känns det inte. Ska ut en sväng nu och möta upp Terron, vi ska kolla in i en butik inför en skyltning hon ska göra. Hon har bra idéer den där, det gör mig lite småstolt. Söta vän. Det gick mycket bra idagg, ja det kändes stabilt men man vet aldrig. Berättar mer sen om det blir aktuellt, vågar inte riktigt säga något om det ännu.. Hemligheter, smussel jag älskar det. Juste, imorgon ska jag spela in min historia för P3 också! Det kommer att bli grymt, om jag får till det.

Kolla in
www.glamour.se, känner igen den där?!


Kommentarer
Postat av: Terron

Jag är väldigt mycket småstolt över dig med.

2009-03-16 @ 21:11:17
Postat av: Lina

Raring.

2009-03-16 @ 21:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback