Yxor, DET och sågar..

Behöver jag säga något om vädret? Sådana här dagar vill jag vara kär, men det verkar inte möjligt nuförtiden. Den där tristessen sätter in och alla blir gråa. Men idag badar jag i solsken, på något bättre humör är jag också, men går runt med en jobbig känsla i kroppen. Inatt drömde jag om mord. Jag dödade faktiskt folk. Erik och jag la upp ett par stycken på ett spår, yxade i dessa stackare och körde sedan själva över dom med ett tåg. Bli inte skrämda, det var bara en dröm. Men jag drömmer ofta om sågar, yxor och mordvapen. Sen drömde jag också att jag fick det, jag fick DET! Måtte det vara en sanndröm.

Snart ska jag fixa till mig och bege mig ut med mor. ikväll blir det bio med Clarish som jag inte sett på hundra år! Later!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Du är ju skrämande...

2009-03-18 @ 14:08:33
Postat av: Anonym

En bit..

2009-03-18 @ 17:22:46
Postat av: qarro

Det är ju just det som är linas charm..

Postat av: Lina

Ja, en stor del av den i varje fall. Man måste hantera Döden, den jäveln.

2009-03-18 @ 23:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback