Ace of spades

Sitter och lyssnar på Motörhead och känner mig på riktigt som ett "dagen- efter- knull/ ragg." Fy fan. Allt vittnar och en trasig jävla hälsa eller själ. Hänger inte riktigt med, men smutsig känner jag mig. Funderar på att stanna hemma och bara slappa ikväll. Kom hem sent och är rätt slut efter gårdagen med söt cider och bråk i gryningen. Åt helvete med män, verkligen. Inte ni vackra män, men ni bråkiga knäppa machomän som försöker bevisa något för era tragiska själar. Fuck it. Kontrollera er. Ska kolla runt, men lutar åt en skön kväll med vinylskivor och vitt. Alldeles för mig själv.


lookbook

Kommentarer
Postat av: elin

va? lyssnar du på motörhead? Det är ju för fan mitt gamla favvisband. jaha, det var som fan. playin with the high ones, dancng with the devil... hörs av sen

2009-05-24 @ 14:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback