Blodig kamera och gammalt bröd

Ni undrar såklart vad jag gör. Jag dricker för svart kaffe, för lat för att handla mjölk, lyssnar på för hög musik, har öppna fönster fast det är kallt och har precis käkat gammalt bröd. Väntar samtal från jobbet för att se om jag ska hoppa in idag eller inte. Så, ja. Här sitter jag. Har plåtat lite kläder också med min sönderslagna kamera med blod på. Bara för att ha koll, märka upp, döpa och ta tag i. Alla plagg är klara, redo att fotas. Ska bara sammanfatta hela idén och sätta ett datum sen kör vi. Blir förmodligen om två veckor. Det gör jag nu.

Kommentarer
Postat av: Terron

Varför är den blodig??

2009-05-11 @ 22:40:12
Postat av: Lina

Halloween my darling.

2009-05-11 @ 23:41:49
Postat av: Terron

Haha men fortfarande liksom??

2009-05-12 @ 08:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback