Dränk mig

Blött, kallt smutsigt regn. Jag är dyngsyr och försöker få upp kroppsvärmen igen under en noppig filt. Usch. Höll på att bli överkörd, vrickade foten, förstörde mina vackra nya skor och såg ut som en tvättbjörn när jag kom hem. Härligt. Middagen var jättemysig, riktigt god mat och som alltid för lite tid för snack. Tänkte tvinga med Clara på promenad i Humlan men regnet öste ner och jag vinglade snällt hem istället. Tittar nu på "Mitt i naturen", det är en väldans massa djur där. Jag vill ha alla djur, jag vill krama dom och kräva kärlek tillbaka. Tänk om det vore så  lätt att en kram genererar kärlek. Vilket överflöd av kärlek jag skulle ha då. Mer i varje fall. Ni vet ju verkligen inget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback