Dripp dropp

Haha, det ösregnar och jag ska cykla till jobbet. Vad gör jag? Vill inte. Kommer se ut som en blöt hund när jag kommer fram, en mycket blöt hund. Nej. Det är kallt också. Men ni sover väl, söndag. Då sover man länge, det skulle jag också ha gjort. Kvällen igår blev myckt ouppstyrd. Hamnade inte på kalaset, drack rosé med Elin och Emma för att sedan försöka övertala min andra söta vän att vi skulle till Berns och köra. Till slut gick hon med på att åka in till stan och dricka öl med min stridskompanjon Erik och randiga Robert! Efter några ställen åkte vi till trygga Vasastan och gick loss. Idag mår jag bra och det känns ändå rätt okej att jobba. Söndagar rinner bara bort annars, så ja. Ska charma brallorna av dom som vanligt. I blöta kläder och smetigt smink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback