Från skymning till gryning, om natten

Vilken fantastisk dokumentär! Jag är inte alls ensam. Inte alls. Det finns de som hyllar natten lika bra som jag. Jag vill älska er, ni är underbara. Får jag? Om Natten, SVT1. Vilka personligheter, vilka bilder. Jag blir glad, tänker alldeles för mycket igen och får rysningar. Vad larvigt, vad fint. En hemlös och sömnlös man, en kul kille med uppdrag att väcka, ett fyllo, en polis på Stureplan, en rullstolsbunden bitterfitta, en kreativ man i kostym och lappar, en DJ som uppskattar skrik och så jag. Vi sitter ju alla ihop, jag vill leka med er.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kalla mig gärna rullstolsbunden och fitta,

men bitter är jag inte.

2009-05-31 @ 19:10:19
Postat av: Lina

Johanna: Det var så jag kände för att sammanfatta det, men meningen var inte att vara ond på nåt sätt. Bara känslan jag fick, men inte bitter, då bet jag :)

2009-06-01 @ 00:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback