Igår ville jag vara en ninja

Fråga mig om jag hade den tråkigaste mest värdelösa kvällen på länge igår? Svar ja. Det var den mest tråkiga värdelösaste kvällen på länge. Allt var ur funktion. Jag är sjuk och mer eller mindre helt jävla beroende av teknik för att inte förvandlas till någon liten ninja och klättra på väggarna och strypa folk för nöjes skull. Jag satt. Erik bakade. Jag åt. Stirrade in i väggen. Tänkte skriva något men nej, min dator strejkade helt och hållet så inte ens Word ville underhålla mig. Jag hyrde en film, den var totalt värdelös. Stängde av efter halva och satt. Läste en bok jag nyss hade läst. Den sög. Tänkte pyssla, men jag ville inte. Prövade om TV:n var igågn typ 70 ggr på en kvart, men svaret var nej. Stampade på internetsladden och var arg på världen. Läste en tidning, om och om igen tills jag fick damp och kastade tidningen i väggen. Väggen höll tyvärr. Jag ville ha action. Till slut bestämde jag mig för att sova, sova klockan 23 är något ytterst ovanligt. Så jag sov. Jag låtsades sova, vred och vände, gned ögonen och önskade sömnen till mig, låtsades drömma och saker jag egentligen inte borde ha tänkt på, somnade på riktigt och vaknade med rastlösa ben som sparkade en kudde (?) Tittade upp i taket som tittade ner på mig och slöt tillslut mina envisa ögon för att inte öppna dom igen. Det fungerade, men jävlar vad trist det var.

Dricker jag te nu? Ja, jag dricker te nu. Gillar jag te? Nej, det gör jag inte. Kan te vara det äckligaste någonsin? Ja, det kan det nog vara. Sitter jag här med för sött te och har ont i andra sidan av halsen nu?! Ja, det gör jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback