Jag älskar

Hela dagen älskar jag, jag tänkte ge kärlek till alla hela dagen. Det gör man inte ofta. Jag älskar mina söta, tålmodiga vänner som står ut med mig, gamla och nya. Att ni orkar vara med i mitt huvud och i mina galna humörsvängningar. Jag älskar er alla för det. Jag älskar min fantastiska familj; min bästa vän och bror, min undersköna mamma och min bestämda men superkreativa pappa. En pappa som tröttnat på banklivet och vill sitta i en röd stuga på landet och måla/ skriva barnböcker/ köpa en skuta/ hotell/ snickra. Ni är fina, så fina. Jag älskar alla vackra män också, som gör mitt liv så fantastiskt mycket bättre. Jag skulle kunna fortsätta i en evighet, så glad är jag. Känner mig omringad av kärlek, kärlek som jag annars inte brukar se. Livet, jag älskar livet också. Vill du bli ihop?

Kommentarer
Postat av: Terron

Vi kan kila stadigt i kalle hjärtat. :)

2009-05-29 @ 11:27:10
Postat av: Lina

Tack, tack, tack.

2009-05-29 @ 16:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback