Jag bloggar om mat..

Jag fick sällskap. Av Elin, Thomas och Terron. Ett mycket bra urval av vackert sällskap. Svenska som vi är drog vi hemåt så fort solen försvann bakom slöjmolnen. Nu lagar jag mat med rutigt förkläde och har aldrig känt mig hetare. Jag lagar riktig mat; kött i marinad, potatis i klyftor och en sås. Jag är bra, jag kan. Jag klappar mig själv på huvudet och säger: Du är bra Lina, fan vad bra du är. Jag förstår att ni stör er på mig. Det har jag förstått. Ni är varmt välkomna att göra det. Ni är avskyvärda själva, det vet ni. Puss nu.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vilken tjej, marinad och grejer. Det är mer avancerat än vad en mamma som mig kan och gör. Du har då dina dolda talanger ;-)

2009-05-24 @ 21:22:15
Postat av: Lina

Haha jag har mina hemligheter ;)

2009-05-25 @ 20:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback