Jag har blivit manglad

Ahh.. Det känns som någon har kört över min ryggrad med en jävla bulldozer. Satan! Det gör galet ont! Vet inte om det är träningsvärk blandat med ryggvärk eller bara åldern? Hjälp. Känner min ynklig. Tänkte verkligen skriva något så lamt och hemskt töntigt där, men jag raderade det. Heja radergummin! Tittade ut en sekund, förr brukade jag alltid sitta i fönstret, dingla med benen och titta ut över natten. När jag var sömnlös. Jag tittade på de små tingen, de ting som ingen egentligen såg för att det var så mycket annat runt, mycket större som stal uppmärksamheten. Jag brukade ägna dessa små ting uppmärksamhet, en kort stund och sen försöka somna om. Nu ligger jag bara och stirrar i taket; för lat för att gå upp, för pigg för att somna om, för trött för att ligga vaken och för blyg för att ringa. Men glad. Det är jag nog. Sova kan man göra när man blir gammal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback