Jag har verkligen blivit manglad

Jag är sjuk. Jag är alltid sjuk, jag har alltid varit den som inte blir sjuk. Nu är jag sjuk konstant. Idiotläkaren vägrade ge mig medicin, jag fick gurgelvatten?! Kan vara det dummaste jag någonsin har fått. Gurgelvatten, man tackar. Firandet igår gick suveränt, var bara lite långsammare och icke- dansande- icke- drickandes- massa istället för det vanliga jaget. Middagen var supermysig och god, rusade efter det till Terrons vänner som snällt satt och väntade i Vasastan på födelsedagsdamen. Lata som vi är gick vi ett kvarter bort till Olssons Video/ Skor (?) och hamnade i en väldigt mörk del av lokalen med den ene efter den andre efter oss. Män är bra fjantiga ibland, haha, fy fan. Försökte lura ut Elin och gänget till Olssons men skånskan trodde det var en riktig videobutik och stannade snällt hemma. Haha. När prat kom om Berns alldeles för sent traskade vii hem.

Nu ska jag sova tror jag, sen äta glass och te. Är så osugen på det så det finns inte.

Kommentarer
Postat av: Terron

Stackars lilla pluttan :(

2009-05-03 @ 13:55:13
Postat av: elin

gurgelvatten?! haha. Mamma säger alltid till mig att gurgla, det hjälper, men inte om man gar halsfluss diirekt. Stackars Lina. Jag trodde på riktigt att det var en videobutik. Jag sa till och med till de andra gsterna: "Nä, dom var inne i nån videobutik nu, dom kanske inte ska gå ut?" haha. Hörs pinglan, puss

2009-05-04 @ 11:01:55
Postat av: Lina

Haaha typiskt skåningar ;)

2009-05-04 @ 21:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback