Kharma police

Jag kanske inte tar hand om er tillräckligt. Jag börjar undra om den där kharman faktiskt finns. Låg länge inatt och pratade om saker man gjort, dumma elakaheter man har utsatt andra för. Som liten utsätter man konstant andra för elakheter, man är för ärlig. Inte lärt sig det sociala spelet och dess inverkan på hur andra människor uppfattar en. Man säger allt rakt ut. Någonstans ska det där växa bort, man ska lära sig livets regler och bli sund. Någonstans gick jag och undrade när jag skulle lära mig. Än har det inte riktigt hänt. Jag väntar fortfarande på att bli lärd och tänker på vägen på allt skit. Jag skäms sällan, men jag har mina minnen som jag verkligen skäms för. Som jag inte vill dela med mig. Och om jag väl delar med mig skäms jag ännu mer då jag vill bli ömkad. Hah, ibland är man ju en fullständig idiot. En fullständigt klarsynt idiot. Och jag undrar när jag ska få igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback