Mamma på en ostämd gitarr

Onsdag älskar mig också. haha, vilken lycka. Jag går runt med ett fånigt leende och känner mig sjukt upprymd. Skolkade från mitt svettiga träningspass, kanske var det som gjorde mig så lycklig. Förpliktelser, jag avskyr förpliktelser. Jag vill leva fritt, utan planer och regler. Låter ju vansinnigt nu när jag ser det  i skrift. Låter.. Ser? Nåja. Ska ut på stan med min vackra mor istället, för lite samvetslös shopping. Det kan bli bra. Funderar på att köpa henne något. Förut försökte jag mig på ett piano, men ingen ville frakta det hit så mamma blev sittandes utan piano. En ostämd gitarr är vad hon har. Det funkar bra. Det funkade bra när jag var liten, hon sjöng om svarte tupp och allmäna trubadursånger. Cornelis var en favorit. Jag gillar min mamma.

Kommentarer
Postat av: Qarro

Jag gillar med din mamma.

Postat av: Lina

I know darling :)

2009-05-28 @ 10:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback