På mitt jobb måste man ha killerheels

Helulu. Uppe vid tio efter en helvetisk natt. Legat med feberfrossa och 39 graders feber hela förbannade natten. Nu tror ni att jag är sjukare? Nej. Vaknade upp vid tio som sagt och hade inte en enda  grad feber! Jag är fantastisk. Min kropp rockar. Halsen värker men jävlar vad skönt att inte vara så sjuk längre! Det kanske var den sista smittan som drog igenom mig. Jag ska jobba idag, med Elin. Jag ska sälja brallorna av dom, att sälja med tystnad. Först ska jag luncha med Clara som jag inte har sett på hundra år, ska bli mysigt! Nu måste jag fixa mig. Psst.. På Elins jobb får man inte vara osminkad, ofixad eller ha en ofixad frisyr. Man får smycka ut sig hur mycket som helst, bära läppstift, locka håret och ha killerheels. I. Love. It.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback