Saker jag gör

Hmm. Jag bloggade en heel del igår. Men allt försvann. Ni får nöja er och sluta tjura. Det är fredag, jag är ledig imorn och Terron är på väg. Vi ska dricka vin och prata skit tills munnen svartnar. För övrigt mår jag bra och har verkligen inget vettigt att skriva om. Förutom saker jag gör, som jag alltid kommer att hålla på med: Äta sockerkakssmet ur bunken, sen dricka mjölk. Göra kullerbyttor när jag är ensam och känner för det. Cykla zickzack på en stor öppen gata. Bli glad av att klappa händerna. Lyssna på evighetsmaskinen och dansa som en tönt. Dricka vin med läsk i. Rida på större personers ryggar. Skojslåss med människor jag faktiskt tycker om. Vara dålig på känslor. Vara ett svin när jag är sjuk. Sitta i fönstret och dingla med benen tills morgontimmen slår. Köpa skor och bli glad. Dricka saker med sugrör. Sjunga när jag är glad, vissla när jag är ensam. Det var nog allt. Just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback