Sockerkaka, ointressanta tankar och rastlöshet

Jag har mot min vilja bakat. Bakat. Fruktansvärt var det, helt och hållet fruktansvärt. Sockerkaka. Sockerkaka som smakar mjöl och ägg. Uhh. Nu sitter jag snällt och väntar på den. På att den ska bli klar och ätbar.Jag ska bjuda bort den, den sjuka sockerkakan ska någon riktigt fin människa få. Kanske farmor? Ja. Funderar på att köra det till middag. Sockerkaka, glass och te. Känner ni min självömkan? Gör ni det? Sugen på att strypa någon igen. Hittade inget att köpa, fick bara hem en bok och kalla händer. Sen är jag irriterad på alla som ringer, sluta ring mig. Jag hinner inte, jag för för bövelen sjuk! Jag lovar att vara en bättre Lina nästa vecka men nu funkar det bara inte. Så sluta upp, genast. Förlåt, jag gillar er men inte just nu. Nu stör ni mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback