Sol, vin och vattenkrig

Jag är högst levande. Hängde hela gårdagen med Clara, Jennifer och Linnea som jag inte sett på hundra år. Det var mycket trevligt, vi invigde hennes balkong och drack vin. Avslutade gjorde vi i Nacka hos David i hans töntigt fina hus. Ett par gin och tonic senare däckade vi tre i en säng full med kvistar. Erik och jag dröjde oss kvar där under dagen med pizza, juice, sol och vattenkrig i hans trädgård. Mycket mysigt. Jag behövde det. Ikväll är det tomt, skulle mycket gärna vilja slå ihop mig med min gamla arkeolog och grilla till tidig morgon men får se om jag får med mig någon sällskapsdam till! Annars rosé hemma. Ja.

Kommentarer
Postat av: coalan

Tack för i fredags! Det var verkligen jättemysigt! Jag fick dock i mig nlite för mycket och lite för stark gt.... =)

kram

2009-05-18 @ 10:19:46
Postat av: Lina

Jaa, det var kanon! GT är katastrof- farligt.. Uhh. Leka i veckan?

2009-05-18 @ 11:17:10
Postat av: coalan

I veckan ser det mörkt ut, jag drar ju till Islandet och rider på torsdag! =) men nästa vecka vill jag leka!

2009-05-18 @ 16:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback