Vem är jag?

Hörrni. Jag märker av en förändring. Jag har blvit alltför vänlig senaste tiden. Jag var på stan idag, boxades med barnvagnstanter, puttade pensionärer med för stora magar och blev inte ens stött när en nerknarkad man tog mig på axeln. Att jag valde att ha en plisserad kort jävla kjol kan vara det dummaste också. Att visa rumpan för 30 turister bjuder jag på, den är tight. Varsågoda. Det jag försöker få fram är att inget av detta trams gjorde mig något, jag trallade på med min äckligt dyra mascara och log mot varenda sur jävel som kom förbi mig. En sådan som jag brukar vara. Jag ville skatta år alla griniga idioter, peka finger åt de som handlade på kredit och krama de hemlösa. Är det värmen som gör mig vansinnig? Jag gillar det, jag känner mig knäppare än vanligt men ändå mer klarsynt. Jag ser er, jag ser er mycket väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback