En ryslig stad

Fan. Virus smyger sig in i min dator. Den tror att den kan luras men nej. Jag är smart, smartare. Bäst. Fantastisk på att lura folk. Jävla virus. Hade tänkt kasta ägg på arbetare på spåret men ångrade mig, tänkte på kharman och hamnade i sängen istället. Jag börjar ångra det beslutet för dom jävlarna skriker något så fruktansvärt utanför.. Juste!  Och sen när började främmande män säga hej mitt i en öde gränd? Vad fan. Varenda man är nu en potentionell våldtäktsman. Det är synd om er egentligen. Ni kanske bara vill säga hej utan att jag spänner blicken i er, slänger fram mobilen, letar efter tillhyggen, och småspringer därifrån med nycklar/ plankor/ örhängen/ pepparspray och är förbannad som ett as. Nej. Stockholm har blivit en ryslig stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback