Inte alls tillbaka

Vill inte alls skriva, men ni ger ju upp när jag tar en paus. Jag är kvar på landet. Fortfarande. Vill inte vara här. Inte alls. Blä. Vet ju vart jag blir lycklig men kan inte flytta ut i skogen redan som 21- åring. Nej. Frustrerande. Blir ta mig fan inte glad här. I trygga Vasastan.. Vill se nytt.. Jag vet, jag tjatar men jag kan inte komma ifrån den känslan. Idag tar jag det lugnt med Lillebror. Han slumrar sött men ska snart riva upp honom och resa till jobbet. Har ett kontrakt att skriva på. Hatar kontrakt. Ungefär lika obehagligt som att hålla handen.

Idiotjävelinternethelvete som inte vill fungera. Inga bilder blir det. Helvete. Och alla jävla dubbeltryck av "o" också. Skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback