Elvis och jag buggade

Vilken ljuvlig afton igår! Vilket fint sällskap och vilken perfekt jävla kväll. Ingen press bara nöjen. Underbar middag hos Elins söta vän Emma, trevliga brudar det där. Efter det dans och vin i kladdiga glas, cykeltur mot stan för att hämta upp Therese, ragglig cykelfärd i bussfil med dyrbar last, popcorn, bugg, Elvis och skratt på Ohlssons Skor med Elin och Thomas. Avslutningsvis trubadurafton med gott sällskap. Det mina vänner, är en perfekt Lina- afton. Ingen prestige. Bara lycka. Jag är happy.

 




Kommentarer
Postat av: Terron

Fucking lovely!

2009-09-05 @ 15:02:43
Postat av: Terron

Är jag Elvis? ;)

2009-09-05 @ 15:43:52
Postat av: Lina

Självklart raring! ALltid när det gäller bugg ;)

2009-09-06 @ 03:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback