Jag bryr mig inte om er status

Jag känner inget, det är mest blankt. Ingen förvirring. Inget. Jävlar vad skönt. Jag känner bara smått just nu; dessa vanliga irritationsmoment som att folk spyr ur sig de mest vansinniga sakerna på facebook. Jag stör mig på det. Löjligt, som en gammal dam, en bitter gammal kärring. Men jag stör mig på att veta vad ni gör varenda sekund; om maten smakade ljuvligt, vem du åt den med eller vad i helvete det var i den där förbannade maten. Eller om du har blivit sårad, igen. Eller om du är så bakfull att du inte kan stå men fuck yeeah, ska ut ikväll igen. Eller om du är barnvakt, igen, om du hade svinigt kul igår, om du är nykär och ska byta blöja på din ungjävel som du precis har fått med din underbara och snygga man, eller om du ska titta på tre filmer med Calle, Danne och Lisa. Eller om de där tre idiotiska filmerna var upp till din "nivå" eller om du helt enkelt gav 3/5.  Jag har säkert gjort något liknande själv, och jag skäms. Det är ta mig fan oförlåtligt. Åh. vad irriterad jag är, jag får svårt att andas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback