Jävla reptiler

Åh. vet ni vad jag avskyr också? Ni jävla idioter som skriker efter mig så fort jag råkar passera eran jävla reptilhjärna. Som vädrar kvinna och bara måste skrika något fantastiskt i stil med: "Knulla?" eller "henne vill jag lätt ligga med, uhuh" eller kanske "du kan få åka på min sadel gumman" kanske "shit såg ni? Jag tror hon spanade in mig" eller varför inte "åh snygging, har du gått vilse, behöver du hjälp med något, blink blink" eller denna "ujuj, kolla grabbar, höger nu!" Varpå sex svettiga karlar, gamla män alltså, vänder sig om, tokstirrar, juckar bakom min rygg för att sedan high- fiva varanda. Come on! Händer det där en gång till så kommer jag sparka in (försöka sparka in) näsbenet så långt in i den där reptilhjärnan jag bara kan. Uhh.

Kommentarer
Postat av: Terron

Jag HATAR sånt!

Jävla as som tror att det där är okej. Usch.

2009-09-03 @ 11:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback