Man måste vända allt

Alltid full för kärlekens skull. Jag jobbade igår. Jag jobbade igår. Riktigt hårt. Jag blev kallad idiot av en överviktig förortsmorsa med lesbiska barn och en bonde till man. Jag var så arg att jag nästan började grina. Hur folk kan förakta en så pass mycket att denne person vänder sig om när man talar till denne. Usch. Jagg kastade ut dom. Dom fick inga bilder. Vissa tar verkligen upp yta som andra vackra människor borde få vara på. Nåja. Efter min katastrofdag på jobbet drack jag öl med Erik och David. David med fingerdansen. Vi rockade loss, sjöng, cyklade, besteg berg och till sist vår nya balkong. Sen åt vi. Oj vad vi åt. Sen sov jag, utan blogginlägg, utan poesi och nattliga idiotiska tankar. Dagen igår gjorde mig glad. Man måste vända saker och ting.

Kommentarer
Postat av: Terron

Tack för inlägget.

2009-09-09 @ 18:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback