The way we get by

The way we get by. The way we get by. Hmm, dodidoodii. That's the way we get by, way we get by, ahh yeaah. So let's make a new start. And that's the way to my heart to.. Way to my heart, soo yeaah. Heeey yeeah.  Ja. Jag är vaken, har förmodligen järnbrist, lyssnar på Spoon, återupplever min ungdom och har lagt håret åt fel håll. Annars? Annars har jag vita sockor på mig, med hål under, det gör inte så mycket. För övrigt? För övrigt ska jag ta en cykeltur ut i den grådaskiga alltför varma dagen, nynna med i sånger och kanske träffa Elin. Visst är det så att man får sjunga lite när man cyklar? Jag svischar ju bara ändå förbi alla? Ni ser väl inte? Det är ändå okej tycker jag..

Kommentarer
Postat av: Terron

Det är okej.

2009-09-01 @ 14:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback