Vaknade gnällig. Trött på tågjävlarna och ...

img_1550 (MMS)

Vaknade gnällig. Trött på tågjävlarna och birkastans hippa människor. Har vuxit ur det, finns inget häftigt kvar att upptäcka. Drömmer om tvåan på söder, hoppas vi kan komma framåt snart. Vaknade upp och kände att sommaren var slut, som känslan dagen efter julafton. Den här vidriga tomma känslan där inget finns att hämta eller se fram emot. Usch, det är bara augusti. Kanske bara är idag, hoppas det. Känner mig handlingsförlamad. Skulle jag haft bil skulle jag kört åt helvete långt bort. Till någon håla, dricka kaffe ur gammal kopp, läsa en tidning, titta på deras kust för att sedan köra tillbaka. Fort med the smiths som enda sällskap. Istället ska jag träna röven av mig, kan visualisera ett mål. Känner mig instängd.


Kommentarer
Postat av: Ivannia

Gillar dig, Lina! Även när du slår mig och kallar mig fitta.



Hursomhelst så var det nog bara en engångsgrej. Stockholm är så vackert: jag håller just på att upptäcka det och det tar ju aldrig slut.

2010-08-06 @ 05:02:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback