Det finns en lycka som dör av skratt. Vilk...

Det finns en lycka som dör av skratt. Vilken låt? Jag ringde tusen samtal, missade middagen men drack två stycken öl med min själsliga mentor; Erik. Jag gjorde goda gärningar och gav skor åt folk jag älskar. Folket jag älskar blev glada. Det älskas för lite. Alldeles för mycket sura miner och skitsnack. Känner mig uppsluppen. Blir besviken på hur lite människor vill vara lyckliga. För mig är det självklart. Nyfikenhet. Ett sug efter nya saker. Nytt. Se nytt. Bli ny. Bli lärd. Det går sådär just nu men vilja. Viljan finns där. Tror på teorin att du styr hur allt ska bli. Dina aktiva val påverkar hur livet artar sig. Kommer få sota för det men just nu känns det otroligt rätt. Ensamt men rätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback