Det hänger aldrig på mig längre

Jag vet att ni vet, men jag vet också. Att det kanske är andra gången. Men fan! Det är så passande. Bara namnet. Bara namnet. Jag väntar på Albin. Vi ska prata strunt, lyssna på tiki- room musik och ja. Vara klädda i svart. Jag dundertränade och fick komplimang av äldre herre (ej snusk) för min sportiga atletiska kropp. Det första jag tänkte på var lesbisk simmerska.. Kanske bara är jag..  Kanske borde ha tackat honom? Sit samma. Människor suger i allmänhet idag känner jag. Kan bli en bättre avslutning på dagen, vem vet. Det roliga är att det aldrig hänger på mig längre. Jag är fan pepp. Uppåt, taggad. I princip konstant hög på något jag inte vet vad det är ännu. Frågan är bara vad grejen är med er andra? Jag försöker verkligen. Hela hela tiden. 24 timmar om dygnet. När kommer min belöning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback