Det känns lite som.. Som att allt blev så ...

Det känns lite som.. Som att allt blev så hajpat. Och hur blir jag när saker blir hajpade? Av. Av som en gammal grenjävel under tryck. I princip. Jag har nog aldrig varit så opretentiös i mitt planerande som nu. Den där sista minuten av det här året vill jag inte ha massa bråk eller gråtande fyllon. Jag vill inte stöta in i ex för fjärde året i rad, jag vill inte jaga någon över telefon och jag vill inte vara ensam och förstörd. Det är allt jag kräver. Jag satsar på ett flärdfullt sätt att träda in i det nya året! Har till och med köpt en jävla paljettklänning. Vad kan gå snett då?


Kommentarer
Postat av: Q

Jag trodde ju aldrig du skulle äga en paljettklänning, självmant. Men du kommer att rocka den lilla trasan. Synd att vi skulle iväg annars hade jag dragit ner dig hit till lockar, fjädrar och pärlornas 20-tal och slippa det otacksamma tramset som kretsar runt dig! Blir aningen förbannad på folks otacksamhet! Jag hoppas du får glänsa ändå som den pärla du är! Gott nytt år min vän, saknad du är, älskad du är!

2010-12-31 @ 09:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback