Fri i tanken

Uj uj. Sömnlös natt, som jag misstänkte! Det var nästan värt det. Nästan. Tankarna snurrade! Har inte haft tid att skriva något vettigt. Det här är ju ovettigt. Men ni är ju så förbannat uttråkade och måste läsa något antar jag.. Jag har fan ett bra liv. Mycket saknas men i sin helhet är det alldeles strålande. Jag tror att jag är inne på rätt väg, efter mycket tramsande hit och dit. Är fri från ledet i varje fall. I alla fall i tanken, i tanken är jag fan helt fri. Det är en rätt bra bedrift tycker jag. Jag har en underbar, knäpp, galen men vacker familj som alltid stöttar och ställer upp. Jag älskar. Det är en stor grej. Att älska. Och jag ger lika mycket som jag tar, det är viktigt. Jag är rätt nöjd i själen. I det ytliga vardagslivet har jag kanske lite att jobba på. Jag gav vardagen mat idag, tränade två timmar.  Var mest av allt som alla andra. Nu ska jag bygga matlåda of the day, det är vardag. Jag kan tolerera det, om det är fina vardagar. Om alla sköter sig och sålänge jag lär mig något av allt vardagstjaffs. Då är jag helt med. Annars måste jag bli obstinat och slå mig loss, bestämma själlv, göra tvärtom och bete mig allmänt "inte- 2010- aktigt". Löjligt. Inser rätt mycket. En sådan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback