Hmm.. Det blev en afton idag också. Tikiro...

Hmm.. Det blev en afton idag också. Tikiroom. Min favorit. 60- talsmusik, svartvit film och flummig dj i randig tröja. Albin och jag snackade skit. Bra skit. Det finns chans. Chanser. Ger ut både till höger och vänster. Besviken över att ingen tar dom. Ska håva in dom, ta tillbaka. Kapsla och ja.. Lägga ner kanske. Låter som självömkan. Det är fel känsla. Det är inte ett dugg synd om mig. Jag är glad till 96% av tiden jag andas. Det är er jag tänker på. Er olyckliga ledsna människor som aldrig får livet på rätt köl. Som ständigt går med olycka i bagaget. Jag önskar jag kunde köpa er lyckliga. Inget annat verkar fungera. Eller ge halva mig till låns. Det går inte. Önskar ni kunde vara lite mer sugna på livet, på allt det vackra. Att ni verkligen såg allt som jag ser det. Som jag ser er; ljuvliga. Önsketänkande. Fuck it. Är irriterad. Igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback