Sol, fuskhår och pepp?

Onsdag. Solig onsdag. Vaknade skitarg. Gick upp tidigt, kastade i mig frukost och sprang till gymmet. Körde dubbelpass. Det blev bättre! Är nästan lite lite uppåt nu. könt att få avreagera sig lite, bli trött i kroppen. Kan knappt vara sur när solen lyser fint. Man får ta vara på sådana dagar. Själv börjar jag 15. Helt okej. Ville dricka öl efter med Erik blev sjuk. Kanske mutar någon annan! Det är nyår snart. Nyår innebär klipp. Klippning. Trimning. Ansing av hår. På huvudet. Funderar på att ljusa upp det lite. Var bra mycket vackrare för 1,5 år sen insåg jag bitter haha. Kanske gör ett försök. Kanske inte riktigt så ljust. Något mittemellan. Surfljust. Yes. Jag ska fuska mig snygg.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback