Nästan speedad

Allt som vanligt. Börjar komma in i lunken igen. Eller försöker ställa psyket utanför och bara låta kroppen styra. Mot det som måste göras och spara allt fint i huvudet tills solen tittar fram igen. Ni beter er som robotar. Är rädd för att bli likadan, är rädd för att aldrig bli seriös. Är rädd för att allt inte ska bli som jag vill ha det. Att jag måste vika mig för en större övermakt och bli en liten människa. Är hundvakt, funderar, vaknar 5 varje morgon, ska till gymet och letar ständigt vacker musik. Precis som vanligt. Men jag är uppåt. Nästan speedad.






Kommentarer
Postat av: Terron

Hallå!!! Jag vaknade kvart över fem i morse. Halv sex igår. Vafan???

2010-02-26 @ 15:57:02
Postat av: Lina

Jag med. Automatiskt. Gick upp åtta idag. Kalaspigg haha..

2010-02-26 @ 18:09:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback