Idag är jag bäst

Fan vad jag är tillfreds idag. Är sådär äckligt självgod ni vet? Gick upp tidigt, kände mig otroligt utvilad, bryggde perfekt kaffe och promenerade i morgonsolen till tandläkaren. Fantastiska tänder ooch 20 kronor att betala. Promenad hem och första träningspasset på 3 månader. Core med vältränade människor fick mig att inse att fan, jag har rätt shysst styrka. Kände mig rätt tuff och körde igenom hela passet utan en enda svettdroppe. Jag har svettfobi, jag jag nämnt det? Nåja, det har jag. Kom hem, trevlig post och bra musik. Hoppade i ett par gamla träningsbrallor i size 138- 140. Kom i dom och kände mig sådär förbannat jävla bra. Lite blekfet måhända men bra. Så idag är jag bäst. Snart kag ska bespruta mig, igen. Farväl sålänge. Hej.

Kommentarer
Postat av: Terron

Ja det är en förjävla bra dag idag.

Det firar vi med en fet vaccinspruta i armen. Tjipp.

2010-01-11 @ 14:39:47
Postat av: Veronica

vad härligt :)

Postat av: Borisjelic Sveriges mest besökta musikblogg

Va med på min tävling på bloggen :)



skulle va kul med många tävlande ;)

2010-01-11 @ 15:19:33
URL: http://boriiisjeliiic.blogg.se/
Postat av: elin

vad fan lina, har du blivit sprutnarkoman eller vad händer? haha. Vi ses på torsdag! puss! hälsa den där hunden.

2010-01-12 @ 18:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback