Vaccin och Fight Club

Gah. Har väl vaccinerat mig, jobbat röven av mig och gått för långt i 18 minus och nordliga vindar. La mig på en iskall brits och tänkte sola. Helvete vad kallt det var. Prickig blev jag, som vanligt. Hej pricken, hej då vampyren. SNart ska jag bli redigt prickig, ty jag ska till Phuket med mina damer. Den 9: e åker vi. Önskade att det var på obestämd tid men icke. Två veckor i paradiset sen ska jag minsann ta reda på om jag går rätt väg i livet eller inte. Sitter nu och är läskigt lik en hypokondriker, tror minsann att jag har skaffat mig lite ledvärk efter sprutan.. Sveper därför två glas Panodil och känner mig ganska tillfreds. Ikväll ska jag på konsert. Fight Club. Dö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback