En dag att blicka bakåt

Fantastiska jävla skitregn! Fantastiska jävla semester. Kräver inte mer än lite sol kanske i varje fall två dagar i rad? Det här? Måste kanske börja känna mig lite sorgsen, är det inte sånt väder så säg.. En dag för att reflektera, att vara eftertänksam och blicka bakåt för en gång skull. Gillar inte tanken med att bara tänka framåt, varför? Ska man glömma allt skit som varit förr, för vad.. För framtiden? Förstår inte. Måste ju kunna blicka bakåt för att lära, för att inse hur det är nu. Hur det blev och varför det blev så. Kommer aldrig bara att se framåt, kör dubbelt. Ska iväg och träna med min onda arm, råkade falla lite snyggt från båten, eller ja, halvt. Doppade mig till midjan sen lyckades jag dra upp mig från fören. Vilken syn..










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback