Glömde ju helt bort att föda er med text! ...

Glömde ju helt bort att föda er med text! Inte alls min avsikt. Svältfödda stackare. Jag jobbade. Det var nytt? Jag åt matlåda nr fem idag. Inget nytt? Jag sålde bäst. Inget nytt? Dock fick jag ingen stjärna, det var förargligt.. Nå.. Jag drack kaffe ensam, icke nytt! Jag blev utestängd och innestängd på Stadium. Det var nytt. Jag såg en jävligt ny film om en rätt så gammal räv. Cornelis. Helt nytt. Jag åt min hamburgare som jag hade suktat efter, den smakade som vanligt. Inte nytt. Jag var på dejt med en vacker man. Det var kanske gammalt men ändå nytt?Vi kan säga att det var nytt. Jag vill ha det så. Jag skrattade mycket. Nytt. Är det inte ett roligt ord? Som den snälla föräldern till lilla gammal. Jag gillar nytt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback