Har jag sagt underbar förut? Underbar afto...

Har jag sagt underbar förut? Underbar afton! Femtiotals musik och rockabillybrudar som tycker att man är alldeles för blond på bröderna Olssons. Stureplan, dryg, ung och fräknig. Sopade mattan med alla. Det är så det slutar när man dansar och slutat bry sig om allt folk. Lyssnar till tonerna, basen och riffen och bara leker med natten. Då kan dom sitta där och sura och inse att vi faktiskt har så jävla mycket roligare och dansar så otroligt mycket bättre och har hela ställets blickar på oss. Drygt? Är så trött på fördomar. Jag tror att jag älskar att förstöra för dom. Bara vara lycklig. Som klipulver i deras ögon. Godnatt fina odryga människor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback