Heja sömnlösa nätter

Åh vad jag har sovit skit. Legat vaken halva natten. Har inte kunnat slå bort tanken. Hade fantastiska saker att skriva men allt försvann. Tappade det. Är så förvirrad, snurrig och korkad. Får inte fatt i tankarna. Allt bara snurrar. Jag kan liksom inte bena ut och försöka komma underfund med om det var rätt. Har en malande hemsk känsla i kroppen av att det kanske var fel beslut. Brukar alltid gå på magkänsla, men det känns som att hjärnan och hjärtat vill åt två helt olika jävla håll. Känner mig kluven, en klassiker. Fifty- fifty. Det skulle kanske funka, kanske helt underbart bra. Men just nu vågar jag inte chansa och bli besviken. Önskar att jag blev såld på idén. Att någon sa åt mig att det var fel eller rätt. Jag vet inte. Kanske är orättvist/ dumt att skriva här men som jag alltid har sagt så måste jag skriva det jag känner. Med undantag för det allra jobbigaste, känns oärligt om jag skrev om, formulerade fint och uteslöt vissa saker. Just nu känns det som att jag gjorde fel. Och det är en för jävlig känsla. Kanske är kört ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback