Helvete

Folk är fan rövhål. Hade en alldeles fantastisk dag med utflykt, varmt kaffe, smörgåsar i båthuset och iskyla. Den var underbar. Sol! Det var sol! Och vi fick lyssna på en gammal seglarräv som berättade både om kappseglingar på vintern till supfester med självaste Cornelis. Vilket exemplar! Så kommer jag hem, vansinnigt glad och får reda på att lägenheterna vi var fixerade vid har dragit sig ur. Jävla idioter det finns! Sån sjuk besvikelse. Hade verkligen kunnat föreställa mig där, på söder i den lilla tvåan. Med morgonkaffet i handen. Fan fan fan. Trodde verkligen att det skulle bli av, men nej. Det var tydligen fel på loftet. Idioter. På loftet? Folk är så oseriösa. Ska det vara så knepigt att ta ett beslut. Det är väl bara att göra? Så mycket gnäll hit och dit. Så det blir inget. Ingen lägenhet och ingen flytt än på ett tag. Och jag är på pisshumör. Känner mig kvävd igen. Rövskit. Piss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback