Jag älskar att man bygger minnen. Man bygg...

img_1325 (MMS)

Jag älskar att man bygger minnen. Man bygger dom. Brukar tänka så rätt ofta. Det gör mig lugn. Allt man har är sina minnen i slutändan. Inga bilder, skrifter eller filmer. Bara du och dina minnen. Jag vill ha bra minnen. Jag ser det som en samling. Att lägga ner ett efter ett i en liten burk, för fina tillfällen. Är noggrann med mina minnen. Dyrbara prylar det där, därför är jag extra försiktig med vad som skapas och inte. Jag tror inte så mycket på ödet. Jag tror mer på handling. Det ligger på dig själv, handling genererar händelser som förhoppningsvis genererar betydelsefulla minnen att lägga i burken. Jag samlar på minnen. Och är glad. Godnatt fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback