Som om jag vore tolv

Så oerhört ointressant dag. Värdelös på många vis. Det enda som var kul var att banka, hej matematik. Åka tåg var rätt positivt också. Och morgonsolen var fin. Lunchen smakade bra ur plastlåda, dock ensamt. Tröstshoppade ett skal, som om jag vore tolv. Spelade spel på mobilen på vägen hem, som om jag vore tolv. Lekte med håret som om jag vore  tolv. Såg sur ut som jag gjorde när jag var tolv. Inga vackra miner idag. Fick dock beröm, den mannen räddade min dag. En liten komplimang så vips, blev allt lite bättre. Har ändå fina kollegor som tål att höra lite skit. Och fint jobb. Och fint liv. Känns bättre redan nu. Ska gosa med katten som jag nog inte gillar och sedan kolla på film. Hej nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback