Åt helvete vad trött jag är. Tränade visst...

Åt helvete vad trött jag är. Tränade visst för hårt, gjorde illa armen så nu är både armen och knäet skeva. Haha. Går över efter lite Iprensalva om självömkan kanske. För övrigt en mycket trevlig dag. Inte dålig inte toppen. Trevlig. Svensk och lagom. Trist.. Fick ur mig lite energi dock, kändes som att jag var på gränsen att brista lite. Funderat starkt på när rastlösheten ska försvinna. När jag ska kunna ta det riktigt lugnt utan att vara sjuk? Tydligen går det i familjen, kanske går i dvala ett tag över vintern, gräver in mig i filtar och tittar på brasan i timmar. Lyssnar på LP som sprakar och väntar på ljus. Eller så gör jag inte det. Eller så jobbar jag så mycket jag kan, planerar bjudningar, får upp konditionen och njuter av mörkret ett tag. Jag har aldrig varit bra med vintern, känner mig bortkommen och distanserad mest. Men någon sa att man skulle "carpa" saker. Att carpa årstider, människor, jobb, chanser, vardag, kärlek och lycka. Det vill säga; att ta. Så jag kanske gör det, carpar på sålänge. Och slutar sura.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Jag är också trött något så in i själva helvetet.

2011-01-15 @ 23:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback