Överskottsenergi

Tänkte hitta fantastiska bilder här nu va.. Hittade nada. Är helt slutkörd efter 9 timmars städning idag. Är vansinnigt trött på byggdamm, byggjobbare, orangea västar, spikar, slagborrar, spackel, dammsugare, fiberdukar och ja.. Det var det hela. Vill bara öppna upp butiken nu, börja sälja till folk och komma in i rytmen igen. Lärde mig kassa idag, med risk för att låta stroppig måste jag ändå säga att det var galet enkelt. Jämfört med Zara där vi hade två intensiva veckors utbildning och lyckades ändå aldrig få det att stämma. Så ja, jag vill öppna. Jag vill sälja fina saker till fina människor, jag vill briljera med mina säljkunskaper och spöa skiten ur alla andra Scorettbutiker. Det är mitt mål. Tröttsamt dravel men kan inte förmå mig att sova ännu. Skulle behöva sällskap, kanske te och en playlist full med grym musik. Kan inte stänga av energin, det liksom vibrerar inom mig. Är hör och häpna, ledig imorgon. Mot min vilja, ville jobba. Ville gärna jobba men alla är så fantastiskt snabba på det där bygget att allt är klart. Istället kör jag min vanliga ledig- dag- rutt; träning så länge som möjligt, lång frukost, musikknarkande och diverse otrevliga ärenden. Måste ut till båtklubben och fixa nya nycklar och betala för mitt inträde. Bland annat. Jag lämnar in för natten. Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback