Ahh men vafan. Så ligger man här igen. Söm...

Ahh men vafan. Så ligger man här igen. Sömnlös. Har plöjt igenom 3 filmer och växt fast i soffan. Hade en alldeles perfekt ljuvlig dag på jobbet. Varför vet jag inte, det kanske var hatten. Det kanske vag folket. Det kanske var jag som helt enkelt charmade brallorna av folk så dom automatiskt bjöd på skratt och fina ord. Bra var den i varje fall! Hoppas ju att morgondagen, alltså idag blir minst lika awesome. Dock börjat jag få slut på saker att ha på huvudet.. Skulle gärna ta diverse donationer. Vad som. Ni vet var jag finns! Eller ja, dom jag vill ska veta såklart. Resten kan få parkera diverse hattar, fjädrar, kepsar och rosetter i Bromma Blocks. Godnatt små soldater.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback