Jag KAN vara hemma ikväll

Jag vill också ha gyllene byxor. Som han på TV. Alltså, jag lovar. Man blir hjärndöd av att sitta hemma för många lördagar i rad. Jag är halvvägs. Hjälp mig? På riktigt. Det är inte bra för själen. Det ÄR bättre att vara ute och svira, skratta, dansa, bli på pickalurken och hänga loss med vackra människor. Människan mår inte bra av att sitta inne. Varken med eller utan sällskap va. På TV går skit. Enbart skit. Det går inte ett skit. Jag vill se film. Bra film. Då måste man vara dum i huvudet. För att sitta inne en lördagkväll och titta på enbart skit då måste man verkligen vara dum i huvudet. Och det är det jag har blivit av dessa 2 månader av innesittandes helger. Det är direkt ett hot mot min hälsa. På TV går: Annorlunda Messias, The Last Templar (?!), Indiana Jones, Inspector Lynley, Kommissarie Lewis, Fotboll, Fotboll, Samantha, Fotboll, Snooker, Konstdeckarna, och hör och häpna fucking BOLIBOMPA! Åhhh. Jag har funnit mig i att sitta här. MEN! Jag är härskare över mitt öde.. Så jag kanske lägger mig på mattan, dricker ett glas vitt och lyssnar på Bon Iver tills alla hemska, onda, fasansfulla program är slut och dom börjar sända serier om mord..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback