Mellanläge. Vet inte ut. Eller in. Skulle ...

Mellanläge. Vet inte ut. Eller in. Skulle vilja ha folk här. Mina damer. Mina djupa damer faktiskt. Som är i Norrköping. Och Malmö. Jag hatar er och jag kan inte sova. Tänker på dig. Och det känns inte jobbigt. Men det kunde ha varit så mycket bättre. Är arg. På dig. Du är idiotisk med facit i hand. För jag var fantastisk. Mer än vad jag är egentligen. Jag tror jag lade ut mer energi än vad jag fick. Och jag hatar dig för det. Faktiskt. Jag tycker nog att du är puckad. Dum. Vansinnig. Ignorant. På riktigt. På riktigt känns det suveränt. Att det bara känns så, ibland. Med allt annat. Att du är ett dussintal. Oviktig. Med, bland allt annat jobbigt. Men inget mer. Dussintal. Det finns inte. Det fanns ALDRIG. Vet det nu. Och omger mig mer med vackra människor. Och jag tar tillbaka det jag sa. En vacker människa är det inifrån och ut. Och jag känner två. Inte tre. Två. Är nog väldigt noggrann med utbudet. Och kanske råkar gilla någon som faktiskt ska flytta. Min tur va..? Typiskt. Men jag tar tillbaka det. Få förunnat. Du är inte en. Punkt. Besviken över det. Letar vidare. Sluta flytta. Tack. Ska försöka tvångssova med Motorhomes.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback