Vart fan är kaffet?

Vaknade upp. Pigg, utvilad och jävligt glad liksom. Som att dagen gillar mig, jag gillar dagen, vi gillar varandra. En romans. Tränade. Pustade, tyckte egentligen att det var rätt tråkigt men det är en konst att se ut som att man verkligen njuter av det. Att vara lite "över". Det var jag. Kände mig rätt cool. Lite hipp sådär i mina halvdana träningsplagg. Promenerade ut i solen med min röda knarrande cykel och en rödklädd knarrande mor. Vi pratade egentligen inte om något stort. Småpyssel. Påskmat. Flytt. Vädret. Måste man vara så jävla djup konstant? Vidare talade vi tvättstuga med vår granne Carl. Carl är en gammal man som alltid berömmer en för ens väluppfostrade sätt. Det värmer. Efter Carl åt jag knäckebröd, bästa lunchmaten ever om man är lat som jag.. Jag drack mycket mjölk till, kanske en hel liter nu när jag tänker efter.. Inget kaffe. Kom på det nu, inget kaffe! Vart är kaffet?! Jösses. Tappade fokus här va. Sitter och väntar på att klockan ska bli tre, så jag kan cykla till Solna, strutta omkring i väntan på bussen och stänga det där bygget. Jag ska alltså jobba. Otippat? Chockerande? Nä? Vill slutligen sända ett ont öga till alla er jävlar som är lediga i påsk OCH har fått lön. Damn you. Bastards.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback